הפסקת היריון בפעולה

הפסקת היריון בפעולה

באילו תנאים ניתן לבצע הפסקת הריון בפעולה? חשוב לכל אישה המחליטה להפסיק הריון להכיר אפשרות טיפולית חשובה זו. בכל המוסדות הרפואיים בארץ המבצעים הפסקות הריון ניתן לבצע אותה עד שבוע 12 להריון. משבוע 13 ואילך, הפסקת הריון מתבצעת בדרך כלל בבתי חולים ציבוריים או בבתי חולים פרטיים גדולים. אם החלטת לבצע הפסקת הריון בפעולה, תוכלי לפנות למרפאה פרטית המבצעת הפסקות הריון ולקבל חוות דעת של רופא מומחה ברפואת נשים. ללא קשר לאופן הפסקת ההריון, את נדרשת לקבל אישור מוועדה להפסקת הריון המאושרת על-ידי משרד הבריאות. ניתן כמובן לגשת לוועדה פרטית באזור מגורייך. 

הפסקת היריון באמצעות פעולה – שאיבה

אחת הדרכים הנפוצות לביצוע הפלה היא בפעולה קצרה תחת הרדמה. החזרה לשיגרה לאחר הפעולה מהירה ולמעשה מיידית, ולמחרת היום ניתן לבצע כל פעילות. במרפאה פרטית ניתן לבצע את הפעולה להפסקת הריון בצורה דיסקרטית וללא המתנה ארוכה כפי שלעיתים קורה ברפואה הציבורית. הפעולה מתבצעת על-ידי רופא מומחה בעל ניסיון רב בתחום הפסקות הריון. 

הפסקת הריון בפעולה או על-ידי תרופות?

אם את מתלבטת בין שתי האפשריות הקיימות לביצוע הפלה, כדאי שתדעי שהפסקת הריון בפעולה קצרה יותר משמעותית. בשתי האפשריות אחוזי ההצלחה הם גבוהים ומגיעים למעל 90%. הפסקת הריון באמצעות תרופה ניתן לבצע רק עד השבוע ה-9 להריון ולכן כדאי לקבוע את הבדיקות הרלוונטיות להפלה בהקדם האפשרי.

הפסקת הריון במרפאה מקצועית

המרפאה של ד”ר אהוד רז מתמחה בהפסקות הריון בשתי השיטות הקיימות – הפסקת הריון באמצעות תרופות והפסקת הריון בפעולה. כל הטיפולים במרפאה של ד”ר אהוד רז מתבצעים באופן מקצועי עם צוות מסור בעל ניסיון רב בטיפולים להפסקת הריון. אם את בהריון לא מתוכנן ולא רצוי, מומלץ לך לפנות למרפאה של ד”ר אהוד רז ולקבל הכוונה מקצועית בכדי לבצע את הטיפול בצורה המהירה והמקצועית ביותר ולאחר כל הבדיקות הרפואיות הנחוצות לצורך הפסקת ההריון.

מרפאתו של ד"ר אהוד רז בבאר שבע מציעה - הפסקת היריון בפעולה באופן פרטי. לקביעת תור לד"ר אהוד רז, את מוזמנת להשאיר את הפרטים האישיים שלך באתר וד"ר רז יחזור אליך בהקדם.

מידע מקצועי

כל מה שצריך לדעת, ויותר

דילוג לתוכן