הפלה ללא ועדה בדרום

הפלה ללא ועדה בדרום

גרה בדרום ונמצאת בהריון לא מתוכנן ולא רצוי? כדאי שתדעי שיש לך את האפשרות לבצע הפלה במרפאה פרטית ודיסקרטית. נערות ונשים המעוניינות לבצע הפסקת הריון נזקקות על פי חוק לקבל אישור מוועדה שנקבעה על פי חוק. נסיונות לחפש אפשרות לביצוע הטיפול “ללא וועדה” עלולות להסתיים בכי רע, שכן רופא שמציע אפשרות טיפול “ללא ועדה” עושה זאת באופן לא חוקי והטיפול שהוא מציע הינו לא מקצועי ואף מסוכן.

הפלה ללא ועדה בבאר שבע

יחד עם זאת, ועדה פרטית הפועלת בסמכות משרד הבריאות ומתנהלת על-פי החוק נוהגת לבחון כל מקרה בצורה אוהדת ונוהגת פרשנות מקלה בכל מקרה שבא לפניה. ועדה פרטית מאפשרת דיסקרטיות מלאה ובחינת כל מקרה לגופו בצורה מקצועית, אישית ואנושית. הידיעה כי הועדה היא סגורה, חסויה ודיסקרטית מאפשרת לנערות ונשים להגיע לועדה בצורה נינוחה יחסית ולהתקדם לעבר תהליך הפסקת ההריון. 

האם ניתן לבצע הפלה ללא ועדה בדרום? אם את מחפשת לבצע הפלה ללא ועדה בדרום, חשוב שתדעי כי הועדה הרפואית מחוייבת בישראל. יחד עם זאת, תוכלי כאמור להגיע לועדה פרטית במרכז הרפואי "שבע עיניים" במרפאה מקצועית באופן דיסקרטי ואישי. "שבע עיניים הוא מרכז רפואי מוביל באיזור הדרום לביצוע הפסקת הריון ע"י ד"ר אהוד רז, וממוקמת במרכז העיר בצמוד לתחנת הרכבת ולתחנה המרכזית של אגד.

שירותים מקצועיים להפסקת הריון במרפאה של ד"ר אהוד רז לקבלת כל הפרטים לגבי השירותים המקצועיים להפסקת הריון של ד"ר אהוד רז, את מוזמנת לפנות כבר עכשיו דרך האתר למרפאה המקצועית של ד"ר אהוד רז. ד"ר אהוד רז הוא רופא נשים בעל ניסיון רב בתחום ההפלות בכל הדרכים הקיימות היום בישראל. ברגע שהחלטת לפנות לד"ר אהוד רז, תדעי שתקבלי ליווי מקצועי ואישי לכל אורך תהליך הפסקת ההריון על-ידי אחד מהרופאים המובילים ביותר בישראל בתחום ההפלות.

סיבוכים ששכיחותם נמוכה הם:

  • דימום חריג בעת הפעולה שעלול לגרום לחוסר דם. ניתן לטיפול בעזרת ברזל או לעיתים רחוקות עירוי דם.
  • זיהום המצריך טיפול אנטיביוטי למשך 10-5 ימים, לעיתים בטבליות ולעיתים דרך הווריד (באשפוז).
  • פגיעה ברחם בזמן ביצוע הפעולה. לעיתים יש צורך בתיקון הפגיעה ברחם, כולל בניתוח דרך הבטן.
  • ריקון לא מושלם של הרחם, המצריך ביצוע פעולה נוספת להשלמת ריקון הרחם.
  • נזק לצוואר הרחם, הגורם למצב של אי-ספיקת צוואר הרחם (עלול לגרום להפלות מאוחרות או לידות מוקדמות). מצב זה אינו נגרם בשל כשל בביצוע ההפלה, אלא בעיקר בשל תכונות צוואר הרחם של אותה אישה. קיים טיפול יעיל למצב זה – ביצוע תפר בצוואר הרחם בהריונות הבאים.
  • נזק לרירית הרחם (“תסמונת אשרמן”) העלול להפריע להשתרשות היריון בעתיד. מקרים נדירים אלה אינם מתרחשים “סתם כך” אלא לעיתים רחוקות בעקבות זיהום או צורך בריקון חוזר של הרחם. נוכחות מחזורים סדירים ורגילים לאחר ביצוע הפסקת הריון שוללים אפשרות של סיבוך נדיר זה.

ברורה אם כן החשיבות של ביצוע הפסקת היריון על-ידי רופא נשים מיומן שיש לו ניסיון רב ומוצלח בביצוע פעולות מסוג זה. לד”ר רז ניסיון עשיר מאוד בביצוע הפסקות היריון. ד”ר רז גם מלווה את האישה באופן אישי לפני ביצוע הפלה ולאחריה, לשם מניעת היריון נוסף ובכל שאלה או צורך.

מידע מקצועי

כל מה שצריך לדעת, ויותר

דילוג לתוכן